Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Panasonic 4K проектори подобряват изживяванията на посетителите в Националния музей на Катар.

22 Май 2019 г.
Panasonic 4K проектори подобряват изживяванията на посетителите в Националния музей на Катар.
Проектиран да представи местната Пустинна роза, Националният музей на Катар представля ва архитектурно изявление сред пейзажа на Доха. И все пак в рамките на сложните си дискове той също така показва нови поглъщащи изживявания на музеи по целия свят.
Музеят се състои от 130 съседни диска, като френското архитектурно Ателие Жан Роман формира сложния дизайн така, че да прилича на гигантска Пустинна роза.
В резултат на това музеят е удостоен с титлата „Най-добър дизайн на фасада и инженеринг на годината 2017“ от LEAF (водещ европейски форум на архитектите), с архитектура, привличаща както посетители, така и туристи.
Организиран в три секции, Началото, Животът в Катар и Изграждането на нацията, Националният музей на Катар отвежда посетителите на пътешествие в единадесет изключителни индивидуални галерии. Фокусът му е да образова посетителите и да предизвика интерес за потенциални изследвания във връзка с историята на Катар.
С привличането на индивиди към предлаганите социални дейности, като бар-ресторант на покрива и наскоро озеленен парк, музейът ще осигури високо ниво на ангажираност за завръщащите се посетители.


Подготовка на плана
В същност, Музеят на Катар искаше да използва AV технологията, за да покаже набор от съдържание. Ето защо те сключват договор с Man Empty Joint Venture (MEJV) за инсталиране, конфигуриране и доставяне на AV проект, експонати и преживявания за посетителите, като създаването на съдържание се възлага на Катарския институт за филми в Доха (DFI). Работейки заедно със старши инженер, продуцент и пост-продуцентски консултант Дин Уинклер, и Рикардо Себелос от DFI, това включваше производството на местни, регионални и международни медийни филми, които да уловят културата на Катар.
лед това MEJV и DFI се свързаха с Realtime Environment Systems Ltd (RES), за да доставят система от висококачествени медийни сървъри за възпроизвеждане и прожектиране. Тази система ще възпроизвежда, пре-визуализира и поддържа цялото филмово.
За да отговори на изискванията, RES използва лондонския софтуер Avolites 'Ai, платформа, първоначално създадена от Dave Green, технически директор на RES. Той е от полза за проекта, тъй като е много гъвкав и приспособим, предлагайки възможности за разлика от други конкуренти.
За да се постигне творческата визия на музея, MEJV, DFI и RES след това са работили заедно в продължение на две години, за да създадат план за съдържанието и съвместим медиен сървър. Допълнителният работен поток на RES включваше създаването на проекти за широка проvекция за музея, които отговаряха на творческите нужди на режисьорите в десет различни галерии, всяка от които беше уникална по своите изисквания.
Намиране на правилното решение
За да се намери най-подходящата AV технология за показване на съдържанието, MEJV, DFI и RES се нуждаеха от 3 CHIP DLPTM проектори, които са съвместими с висококачествени 4K изображения. Това е от съществено значение за пресъздаването на най-качествените изображения за филмите; а с лазерния източник също така се гарантира, че проектът е по-екологичен и с по-ниска поддръжка. За по-лесен процес на инсталация, RES изискват проектори, с възможно най-малкия корпус, за гъвкаво адаптиране към множество музейни стаи, експонати и инфраструктура на сградите.
Марк Калверт, Управляващ директор, Realtime Environment Systems Ltd, "След нашето обширно проучване на пазара, ние установихме, че Panasonic са най-подходящото решение, изпълняващо всички критериите на музея. способни на най-доброто качество на изображението, но и един от най-компактните, което ги прави идеални за нуждите на инсталацията. "
"Съдържанието, което DFI са произвели, показва най-впечатляващите приложения на висок клас картографиране и предаване на истории в посетителски изживявания и музеи до момента".



Инсталация
След като се съгласи с плановете за инсталация, MEJV започна да инсталира и конфигурира всяка една от огромните галерии. Тази мащабна операция изисква общо 172 медийни сървъра да бъдат инсталирани на място: 9 Avolites Ai Q3 единици и още 163 Ai Miami лиценза, работещи на 1U 8K медийни сървъри, проектирани от RES. Те захранват 112 проектора Panasonic в седем галерии и девет различни арт филма.
Марк Калверт добави: "Самият мащаб на инсталацията изискваше всичко да работи възможно най-гладко - сега и в бъдеще. Доверието в Panasonic като производител беше от ключово значение, а работата с Panasonic спечели повече от просто висококачествено оборудване, но и партньорство с хора, които са разбрали нашите нужди и са готови да ни помогнат да преодолеем предизвикателствата на проекта.
Съдържание
В музея е показана широка гама от съдържание, за да се обединят миналото и настоящето на историята и културата на Катар. В седем галерии това включваше невероятни художествени филми от пода до тавана, предназначени да разкажат подробна история за изложби, колекции и време в региона.
Март Калверт добави: "Съдържанието, което DFI са разработили, показва най-впечатляващите приложения на висококачественото картографиране и разказване на истории в съвременните музеи.
Марк продължи: "Всичко е с невероятно висока резолюция, благодарение на 4K качествотона проекторите и AiM кодека, и бяхме много развълнувани да видим как това ще се отрази на филмите. изображения на природата в галерия две, филм, който чувствахме много близо до сърцата ни по време на продукцията, предвид състоянието на глобалния климат ”.
Поддръжка
След като оборудва своето AV технологично решение, музеят се нуждаеше от софтуер, който да следи AV Art оборудване и да предоставя информация в реално време за поддръжката. Това се изискваше, за да се гарантира гладкото функциониране на музея, ако възникнат технически трудности. Това доведе до интеграция на HIVE Media Control Ltd, платформа, съвместима с проекторите на Panasonic, за да предложи информация в реално време по отношение на производителността на проекторите и амбициозното картографиране на прожекциите.
Заключителни бележки
Марк Калверт стигна до заключението: "Сега в етап на завършване, не бихме могли да бъдем по-развълнувани да гледаме как музеят отваря вратите си пред обществеността и да прави точно това, което NMoQ планира - да потопи посетителите си в културата на Катар. С технологията и съдържанието, което е създадено, историята на тази страна се чувства много по-достъпна и ангажираща за масовата аудитория.
Не бихме могли да направим това без работата на нашите партньори Panasonic. Виждайки успеха на нашия краен резултат със сигурност, усилената работа през последните пет години си заслужаваше.


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори