Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Виртуална реалност ClassVR в училище Катрин Уорингтън (ученическа възраст 11-16г).
31 Май 2023 г.

Училището Катрин Уорингтън в Харпенден, Англия увеличава ангажираността в класната стая с ClassVR.
Разговаряхме с Дани Кейн, ИТ специалист в училище Катрин Уорингтън, за това как те пленяват и ангажират учениците с виртуалната реалност.
Защо виртуална реалност?
Защо училище Катрин Уорингтън въведе VR? Ангажираност! Персоналът искаше да привлече вниманието на учениците и наистина да ги потопи в темите – и ClassVR беше идеалният инструмент за постигане на това.
„Когато училището за първи път започна с VR, целта беше да помогнем на учениците да се включат в уроците и да създадем различен начин на учене. Различно от видеоклип в YouTube или изображение в презентация на PowerPoint. Нов начин на учене, който напълно ангажира учениците и точно това направи ClassVR!“
Ангажираност!
Въпреки че се стремяха да подобрят ангажираността, Дани и другите служители бяха изненадани колко точно са ангажирани техните ученици с ClassVR! Чрез интегрирането на VR & AR в уроците, учителите могат да гарантират, че учениците са развълнувани да учат и са напълно ангажирани с всяка тема.
„Ангажираността, която постигнахме беше просто невероятна. Когато самият аз бях ученик в гимназията, никога не съм имал толкова много технологии. Да видите как учениците действително преживяват VR и да чуете техните реакции, това е невероятно усещане, защото знаете, че те са развълнувани от урока. Те ще се включат, ще бъдат ангажирани. Има толкова добро въздействие!“
Подкрепа на учителите в класната стая
Като ИТ специалист в училище, Дани обикновено подпомага учителите, докато използват виртуална реалност ClassVR в уроците. Това помага на преподавателите да изградят увереност в технологията, като същевременно ги насърчава да интегрират виртуалната реалност в по-голяма част от своето преподаване.
„Обикновено влизам в урока с VR очилата, само за да съм сигурен, че всичко върви гладко и да дам тази увереност на учителите. Като го управлявам вместо тях и ги подкрепя в урока, това ги прави по-удобни и води до това да резервират ClassVR повече. Така че сега работим с учители, като ги насърчаваме да използват очилата и им показваме невероятните функции на ClassVR. Когато им демонстрирам ресурсите и всички плейлисти на общността, за които можем да се абонираме, те просто казват „уау!“
Клуб за пътуване с виртуална реалност
В края на всеки ден учениците от училище „Катрин Уорингтън“ участват в дейности „ум, тяло и душа“. Като част от тези дейности учениците могат да обиколят света с ClassVR, да посещават далечни страни, да изследват нови култури и много повече.
„Имаме и Период 7, който е по-скоро академичен клуб за ученици в края на деня. Продължава около 30 минути и е шанс за тях да се отпуснат и да обмислят какво са направили този ден. В тези сесии водя учениците по целия свят! Представям много различни плейлисти от различни страни, за да им покажа нови места. Например, водил съм ги в Австралия, в Африка. Взех ги и под морето. Видяха невероятни огромни костенурки, плуващи пред тях, и им хареса! Страхотно е, страхотна ангажираност.“
Обобщение на използването на виртуална реалност
Като планират сесии ClassVR в края на темите, учителите помагат на учениците да обобщят всичко, което са научили! Завладяващите, ангажиращи VR изживявания стимулират запазването на знанията – подпомагат преговора на учениците и дори подобряват средните оценки.
„Очевидно изпитват вълнение от VR, но аз също говорих с учители за въздействието върху успеха. В края на дадена тема някои учители планират урок по VR, за да повторят всичко, което учениците са научили. След като използват ClassVR, те виждат големи промени в оценките и ангажираността по основните предмети. Учениците запомнят повече от темата, защото са по-ангажирани! Това е наистина полезен инструмент за учене.“
Как бихте обобщили ClassVR?
„ClassVR е невероятен ресурс за училищата и наистина помага при ученето. Виртуална реалност ClassVR включва прости и лесни ресурси, които персоналът да използва в уроците, а технологията осигурява учене без стрес!“
Разговаряхме с Дани Кейн, ИТ специалист в училище Катрин Уорингтън, за това как те пленяват и ангажират учениците с виртуалната реалност.
Защо виртуална реалност?
Защо училище Катрин Уорингтън въведе VR? Ангажираност! Персоналът искаше да привлече вниманието на учениците и наистина да ги потопи в темите – и ClassVR беше идеалният инструмент за постигане на това.
„Когато училището за първи път започна с VR, целта беше да помогнем на учениците да се включат в уроците и да създадем различен начин на учене. Различно от видеоклип в YouTube или изображение в презентация на PowerPoint. Нов начин на учене, който напълно ангажира учениците и точно това направи ClassVR!“
Ангажираност!
Въпреки че се стремяха да подобрят ангажираността, Дани и другите служители бяха изненадани колко точно са ангажирани техните ученици с ClassVR! Чрез интегрирането на VR & AR в уроците, учителите могат да гарантират, че учениците са развълнувани да учат и са напълно ангажирани с всяка тема.
„Ангажираността, която постигнахме беше просто невероятна. Когато самият аз бях ученик в гимназията, никога не съм имал толкова много технологии. Да видите как учениците действително преживяват VR и да чуете техните реакции, това е невероятно усещане, защото знаете, че те са развълнувани от урока. Те ще се включат, ще бъдат ангажирани. Има толкова добро въздействие!“
Подкрепа на учителите в класната стая
Като ИТ специалист в училище, Дани обикновено подпомага учителите, докато използват виртуална реалност ClassVR в уроците. Това помага на преподавателите да изградят увереност в технологията, като същевременно ги насърчава да интегрират виртуалната реалност в по-голяма част от своето преподаване.
„Обикновено влизам в урока с VR очилата, само за да съм сигурен, че всичко върви гладко и да дам тази увереност на учителите. Като го управлявам вместо тях и ги подкрепя в урока, това ги прави по-удобни и води до това да резервират ClassVR повече. Така че сега работим с учители, като ги насърчаваме да използват очилата и им показваме невероятните функции на ClassVR. Когато им демонстрирам ресурсите и всички плейлисти на общността, за които можем да се абонираме, те просто казват „уау!“
Клуб за пътуване с виртуална реалност
В края на всеки ден учениците от училище „Катрин Уорингтън“ участват в дейности „ум, тяло и душа“. Като част от тези дейности учениците могат да обиколят света с ClassVR, да посещават далечни страни, да изследват нови култури и много повече.
„Имаме и Период 7, който е по-скоро академичен клуб за ученици в края на деня. Продължава около 30 минути и е шанс за тях да се отпуснат и да обмислят какво са направили този ден. В тези сесии водя учениците по целия свят! Представям много различни плейлисти от различни страни, за да им покажа нови места. Например, водил съм ги в Австралия, в Африка. Взех ги и под морето. Видяха невероятни огромни костенурки, плуващи пред тях, и им хареса! Страхотно е, страхотна ангажираност.“
Обобщение на използването на виртуална реалност
Като планират сесии ClassVR в края на темите, учителите помагат на учениците да обобщят всичко, което са научили! Завладяващите, ангажиращи VR изживявания стимулират запазването на знанията – подпомагат преговора на учениците и дори подобряват средните оценки.
„Очевидно изпитват вълнение от VR, но аз също говорих с учители за въздействието върху успеха. В края на дадена тема някои учители планират урок по VR, за да повторят всичко, което учениците са научили. След като използват ClassVR, те виждат големи промени в оценките и ангажираността по основните предмети. Учениците запомнят повече от темата, защото са по-ангажирани! Това е наистина полезен инструмент за учене.“
Как бихте обобщили ClassVR?
„ClassVR е невероятен ресурс за училищата и наистина помага при ученето. Виртуална реалност ClassVR включва прости и лесни ресурси, които персоналът да използва в уроците, а технологията осигурява учене без стрес!“
Етикети
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет, СТЕМ, stem, продукти СТЕМ, продукти за СТЕМ, продукти stem, продукти за stem
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет, СТЕМ, stem, продукти СТЕМ, продукти за СТЕМ, продукти stem, продукти за stem
Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори