Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Над 700 интерактивни дисплеи Newline RS в училищен район в Далас.
19 Септември 2022 г.

Grapevine-Colleyville Independent School District е държавна училищна система до 12 клас, разположена в Далас. Те са ангажирани с образователни постижения и смели, иновативни подходи към преподаването и ученето. Grapevine-Colleyville ISD обхваща от предучилищен до 12-ти клас и обучава около 14 000 ученици от два града.
Предизвикателство
Grapevine-Colleyville ISD планираше да обнови напълно своите екосистеми с традиционни проектори в класната стаи. Те искаха устройство, което да увеличи интерактивността и сътрудничеството в ежедневните им уроци.
Фокусът на Grapevine-Colleyville ISD е върху технологията, съсредоточена върху улесняването на обучението за учителите, за да предоставят уроци на високо ниво и да ги освободят от предната част на класната стая. Така че те се нуждаеха от устройство, което е интуитивно и лесно за използване, без да се изисква специално обучение за техните учители. Устройство, което позволява централна система за управление, за да помогне екипа за техническа поддръжка. А устройство, което не изисква специален стилус или писалка, би позволило на Grapevine-Colleyville ISD да премахне бариерите пред учениците.
Когато COVID-19 започна да възпрепятства присъственото обучение през пролетта на 2020 г., Grapevine-Colleyville ISD започна да изработва стратегия за връщане в класната стая, която ще бъде лесен преход за всички, включително учители, присъствени и дистанционни ученици.
Решение
По препоръка на своя доставчик Trox, Grapevine-Colleyville ISD обедини усилия с Newline Interactive, за да внедри над 700 RS и RS+ серия интерактивни сензорни дисплеи в своите училища.
Руководството на Grapevine-Colleyville ISD беше особено впечатлено от яркостта и яснотата на панелите. Техните учители и ученици работеха с амортизирани проектори, което затрудняваше виждането или четенето на показаното изображение. Преминаването към интерактивни дисплеи Newline направи незабавно впечатление по отношение на четливостта на показвания текст и ярките, яснии цветове на възпроизвежданите видеоклипове. Възможността да се пише директно върху сензорния екран без нужда от специален стилус позволи на ученици от всички възрасти да взаимодействат директно с дисплея и своите уроци.
По време на пилотната програма бяха заменени проекторите на учителите с дисплеи Newline и не предложиха обучение, за да тестват колко интуитивни са дисплеите. Учителите откриха, че могат незабавно да започнат с уроците си, да се свържат с лекота с Google Drive и Google Classroom, да си водят бележки и много повече.
Малко след инсталациите, COVID-19 спря присъственото обучение. С нов вид предизвикателство за безопасност, Grapevine-Colleyville беше благодарен, че има силен партньор в лицето на Newline, който работи с училищния район, за да намери най-доброто решение за неочакваната ситуация. Крайната цел беше да се добави Newline към екосистемата, така че да не се налага учителите да изучават нова система и да им се предостави начин да преподават както на присъствени, така и на отдалечени ученици едновременно.
След проучване Grapevine-Colleyville добави към своята екосистема и уеб камера, монтирана от тавана, обърната към учителя и дисплея, както и микрофони, така че учителите да се чуват по-ясно, докато носят маски за безопасността на всички.
Резултати
По време на първоначалните инсталации учителите си възвърнаха свободата да се движат из класната си стая и да не бъдат привързани към бялата дъска. Вградените компютри дадоха на учителите цялата мощ на работния плот на дисплеите. А вграденото безжично предаване им позволи да споделят съдържание от своя смартфон или таблет на интерактивния дисплей Newline, без да се налага да бъдат закотвени до него.
Учителите и учениците се радваха да взаимодействат с дисплеите Newline по време на час. Като дигитални местни хора, учениците харесаха възможността да докосват и взаимодействат с интуитивния сензорен екран точно както биха направили със смартфон или таблет у дома. Учениците започнаха да си играят с дисплея и дори развълнувано показваха на учителите многото неща, които дисплеят може да направи.
Изправен пред предизвикателствата на преподаването по време на COVID-19, Grapevine-Colleyville успя да постигне ясен успех от момента, в който учениците започнаха бавно да се връщат към присъствено обучение.
Училищният район имаше почти равномерно разделение между учениците, които искаха да се върнат в класната стая и тези, които искаха да останат на дистанционно обучение. Вместо да се налага да преподават един и същи урок два пъти, променяйки своя урок, за да пасне по-добре на отдалечена среда, учителите на Grapevine-Colleyville ISD можеха да преподават своя урок само веднъж и без да правят никакви корекции за отдалечени ученици, освен преподаването пред камера.
С наличието на уеб камера, насочена към учителя и дисплея, учителите могат да поставят лаптопа си пред себе си, за да виждат отдалечените си ученици и да преподават, сякаш са в стаята с тях. С допълнителни микрофони учениците чуват по-добре учителите си, докато носят маски, за да се предотврати разпространението на COVID-19.
Тежестта върху учителите беше намалена в стресиращата ситуация чрез интегриране на Newline интерактивни дисплеи, екосистема, с която те бяха запознати, в смесена учебна среда, която кара учениците да учат дори в пандемия.
Предизвикателство
Grapevine-Colleyville ISD планираше да обнови напълно своите екосистеми с традиционни проектори в класната стаи. Те искаха устройство, което да увеличи интерактивността и сътрудничеството в ежедневните им уроци.
Фокусът на Grapevine-Colleyville ISD е върху технологията, съсредоточена върху улесняването на обучението за учителите, за да предоставят уроци на високо ниво и да ги освободят от предната част на класната стая. Така че те се нуждаеха от устройство, което е интуитивно и лесно за използване, без да се изисква специално обучение за техните учители. Устройство, което позволява централна система за управление, за да помогне екипа за техническа поддръжка. А устройство, което не изисква специален стилус или писалка, би позволило на Grapevine-Colleyville ISD да премахне бариерите пред учениците.
Когато COVID-19 започна да възпрепятства присъственото обучение през пролетта на 2020 г., Grapevine-Colleyville ISD започна да изработва стратегия за връщане в класната стая, която ще бъде лесен преход за всички, включително учители, присъствени и дистанционни ученици.
Решение
По препоръка на своя доставчик Trox, Grapevine-Colleyville ISD обедини усилия с Newline Interactive, за да внедри над 700 RS и RS+ серия интерактивни сензорни дисплеи в своите училища.
Руководството на Grapevine-Colleyville ISD беше особено впечатлено от яркостта и яснотата на панелите. Техните учители и ученици работеха с амортизирани проектори, което затрудняваше виждането или четенето на показаното изображение. Преминаването към интерактивни дисплеи Newline направи незабавно впечатление по отношение на четливостта на показвания текст и ярките, яснии цветове на възпроизвежданите видеоклипове. Възможността да се пише директно върху сензорния екран без нужда от специален стилус позволи на ученици от всички възрасти да взаимодействат директно с дисплея и своите уроци.
По време на пилотната програма бяха заменени проекторите на учителите с дисплеи Newline и не предложиха обучение, за да тестват колко интуитивни са дисплеите. Учителите откриха, че могат незабавно да започнат с уроците си, да се свържат с лекота с Google Drive и Google Classroom, да си водят бележки и много повече.
Малко след инсталациите, COVID-19 спря присъственото обучение. С нов вид предизвикателство за безопасност, Grapevine-Colleyville беше благодарен, че има силен партньор в лицето на Newline, който работи с училищния район, за да намери най-доброто решение за неочакваната ситуация. Крайната цел беше да се добави Newline към екосистемата, така че да не се налага учителите да изучават нова система и да им се предостави начин да преподават както на присъствени, така и на отдалечени ученици едновременно.
След проучване Grapevine-Colleyville добави към своята екосистема и уеб камера, монтирана от тавана, обърната към учителя и дисплея, както и микрофони, така че учителите да се чуват по-ясно, докато носят маски за безопасността на всички.
Резултати
По време на първоначалните инсталации учителите си възвърнаха свободата да се движат из класната си стая и да не бъдат привързани към бялата дъска. Вградените компютри дадоха на учителите цялата мощ на работния плот на дисплеите. А вграденото безжично предаване им позволи да споделят съдържание от своя смартфон или таблет на интерактивния дисплей Newline, без да се налага да бъдат закотвени до него.
Учителите и учениците се радваха да взаимодействат с дисплеите Newline по време на час. Като дигитални местни хора, учениците харесаха възможността да докосват и взаимодействат с интуитивния сензорен екран точно както биха направили със смартфон или таблет у дома. Учениците започнаха да си играят с дисплея и дори развълнувано показваха на учителите многото неща, които дисплеят може да направи.
Изправен пред предизвикателствата на преподаването по време на COVID-19, Grapevine-Colleyville успя да постигне ясен успех от момента, в който учениците започнаха бавно да се връщат към присъствено обучение.
Училищният район имаше почти равномерно разделение между учениците, които искаха да се върнат в класната стая и тези, които искаха да останат на дистанционно обучение. Вместо да се налага да преподават един и същи урок два пъти, променяйки своя урок, за да пасне по-добре на отдалечена среда, учителите на Grapevine-Colleyville ISD можеха да преподават своя урок само веднъж и без да правят никакви корекции за отдалечени ученици, освен преподаването пред камера.
С наличието на уеб камера, насочена към учителя и дисплея, учителите могат да поставят лаптопа си пред себе си, за да виждат отдалечените си ученици и да преподават, сякаш са в стаята с тях. С допълнителни микрофони учениците чуват по-добре учителите си, докато носят маски, за да се предотврати разпространението на COVID-19.
Тежестта върху учителите беше намалена в стресиращата ситуация чрез интегриране на Newline интерактивни дисплеи, екосистема, с която те бяха запознати, в смесена учебна среда, която кара учениците да учат дори в пандемия.
Етикети
interactive display, ifpd, interactive flat panel display, large flat panel, interactive touchscreen, тъч дисплей, мулти-тъч екран, мулти-тъч дисплей, интерактивен телевизор, интерактивни дисплеи, интерактивни монитори, lcd touch screen, интерактивност, ir tehchnology, ir технология, интерактивна технология, интерактивно решение, интерактивни технологии, led touch display, интерактивен софтуер, дуал-систем, интелигентна система, android дисплей, android монитор, interactive system, led тъч монитор, работа с пръст, multitouch monitor, тъч екран, интерактивен монитор, ops computer, ops компютър, вграден компютър, интерактивна дъска, newline interactive, hitevision
interactive display, ifpd, interactive flat panel display, large flat panel, interactive touchscreen, тъч дисплей, мулти-тъч екран, мулти-тъч дисплей, интерактивен телевизор, интерактивни дисплеи, интерактивни монитори, lcd touch screen, интерактивност, ir tehchnology, ir технология, интерактивна технология, интерактивно решение, интерактивни технологии, led touch display, интерактивен софтуер, дуал-систем, интелигентна система, android дисплей, android монитор, interactive system, led тъч монитор, работа с пръст, multitouch monitor, тъч екран, интерактивен монитор, ops computer, ops компютър, вграден компютър, интерактивна дъска, newline interactive, hitevision
Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори