Полезно
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Лазерни проектори. Как работи лазерно фосфорния източник на светлина?
Елементи на източника на светлина: 1 сини лазерни диоди 2 фокусен обек...
5 златни правила за проектор за домашно кино
Изборът на проектор за домашно кино може да изглежда обезсърчителен. Във...
Първи стъпки при избор на проектор
За да получите възможно най-добрата картина - независимо дали гледате ф...
Насоки за избор на "интерактивна дъска"
Интерактивните технологии все по-настъпателно навлизат в учебното ежедн...

Наука с виртуална реалност ClassVR – изследване на клетките (ученическа възраст 14-16)

06 Август 2020 г.
Наука с виртуална реалност ClassVR – изследване на клетките (ученическа възраст 14-16)
Имро, Ричланд, Южна Каролина, САЩ
В гимназията в Имро специалистът по дигитална интеграция съвместно планира с преподавател по STEM - биология, за да определи кои видеоклипове и / или снимки биха били най-добре да се използват. Тъй като целта беше разглеждане на клетките, учителите откриха и импортираха 360 градусово видео на животинска клетка.
В рамките на два дни имаше седем различни часа по биология с три различни учителя.. Преди да пристигне всеки клас, специалистът по дигитална интеграция зареждаше съдържание във виртуална реалност ClassVR и ги поставяше и на всяка маса. Всеки учител преподаваше на класа си около 35 минути.

Учебни цели:
Представяне на  части и процеси в клетките.
Да се помогне на учениците да визуализират микрископични частици, невидими за човешкото око.

Практическа сесия
Специалистът по цифрова интеграция първо представи кратка Google Slides презентация за съдържанието, което ще видят децата и за дневните задачи. След това на своите маси учениците рисуваха и обозначаваха диаграми на клетка и изброяваха толкова много органели, колкото можеха. Прегледаха заедно с преподавателя тези органели, за да предвидят какво ще наблюдават.
Първо изгледаха видео без звук. Това беше умишлен избор, който да позволи на учениците да видят частите на клетката и да направят предположение за частите, които виждаха. Докато специалистът по цифрова интеграция се справяше с технологията и отстраняването на неизправности, учителят по биология задаваше на учениците въпроси. После направиха пауза и използваха ClassVR програмата, за да се фокусират учениците върху определена част от сцената, като апарата Голджи (използвайки „динамичната точка на интерес“). След като преминаха през видеото без звук, свалиха очилата за вируална реалност за още размисъл и дискусия. По двойки учениците споделяха кои са най-големите / най-малките органели, които са видяли, кои се движат и какво друго са забелязали. След това целия клас изгледа видеото отново със звук, за да могат да чуят разказа. В заключение децата независимо разгледаха 3D модела на животинска клетка от ClassVR.

Влияние върху обучението
Разглеждането на животинската клетка отвътре даде на учениците ясна картина на неща, които обикновено са твърде малки, за да могат да ги видят. Тази дейност им помогна да разберат различните части на клетката и как те се движат и работят заедно. Възможността да видят органелите в 360 градуса ги накара да оживеят за учениците и да ги запознае с частите на клетките. Следващата учебна година учителите планират да използват видеото за клетките както за запознаване, така и за преглед на устройството на клетките


Полезно
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Лазерни проектори. Как работи лазерно фосфорния източник на светлина?
Елементи на източника на светлина: 1 сини лазерни диоди 2 фокусен обек...
5 златни правила за проектор за домашно кино
Изборът на проектор за домашно кино може да изглежда обезсърчителен. Във...
Първи стъпки при избор на проектор
За да получите възможно най-добрата картина - независимо дали гледате ф...
Насоки за избор на "интерактивна дъска"
Интерактивните технологии все по-настъпателно навлизат в учебното ежедн...
Новини
Партньори