Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Описателни текстове с помощта на виртуална реалност ClassVR (ученическа възраст 10-11)

23 Юли 2020 г.
Описателни текстове с помощта на виртуална реалност ClassVR (ученическа възраст 10-11)
Държавни училища окръг Хановер, Механиксвил, Вирджиния
Преди този урок учениците бяха добре запознати с използването на Google Classroom и Google Docs за цифрово писане. Те имаха и няколко урока през учебната година за създаване на описателни текстове. Сега за първи път използваха виртуална реалност ClassVR и задачата им беше да опишат детайлно един ден плуване с акули. Преговориха си петте сетива и как да включат три от тях в описанията си. Малко се затрудниха с точността и пълнотата на описанието, защото никога не са били в океана сред акули. Учителите признаха усилията на децата да включват детайли при писането и им дадоха възможността за виртуално плуване с хищните риби.

Учебни цели:
Да използват виртуална реалност ClassVR за да подобрят своите знания за акулите.
Да създадат писмени описания по усещанията на сетивата си.
Да работят с партньор, който да прегледа и редактира описанието.

Практическа сесия:
Преподавателският състав създаде три диаграми на сетивата, които да покажат на стената, за да могат учениците да добавят своите усещания: „Какво видях, какво чух, какво почувствах?“. След това децата гледаха урока с акулите с ClassVR. Съсредоточиха се върху изследването на непосредствените си сетива и цялостното потапяне в момента, за да генерират много идеи, които да използват след преживяването на VR. След опита с акулата учениците споделиха своите прозрения, докато добавиха описателни думи и фрази към трите диаграми на сетива. След това учениците използваха тези прозрения, за да добавят повече подробности към своите цифрови истории. В следващия си урок те работиха с партньор, за да четат, преразглеждат и редактират своето цифрово описание, преди да бъде изпратено на учителя за преглед и обратна връзка.

Влияние върху обучението:
Могат ли учениците да напишат описателен текст за плуване с акули, ако нямат предишен опит да плуват в океан или да гледат акули? Възможно е, но би било трудно, както показаха в първата част на нашия урок. Предоставянето на възможност на децата да се включат във виртуално преживяване, което никога не биха могли да имат в реалния си живот, изгражда основни знания по иновативен начин. След разглеждане на урока с акули, беше предизвикано любопитството на учениците към тях. Те искаха не само да споделят своите разсъждения за преживяването, но и да научат повече за акулите, които живеят в океана, какво ядат и как живеят. Чрез сътрудничество с партньорите си, за да се насочат към конкретни сетива, ангажирани по време на преживяванията, учениците успяха драстично да подобрят своите описателни текстове.


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори