Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

3 училища в Съсекс, Великобритания избраха интерактивни тъч дисплеи и документни камери Optoma.

17 Декември 2021 г.
3 училища в Съсекс, Великобритания избраха интерактивни тъч дисплеи и документни камери Optoma.
ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО:
Sussex Learning Trust е отговорен за успешното управление и развитие на три училища: Warden Park Secondary Academy в Къкфийлд и Warden Park Primary Academy и Northlands Wood Primary Academy в Хейуърдс хиит, Съсекс, Великобритания.
Тръстът работи неуморно, за да постави еталон в областта за преподаване и използване на технологии.
Дейв Ланг, технически директор по дигитални услуги в Warden Park Secondary, обяснява: „Технологията за визуализация, която имахме преди ангажимента с Krome, се нуждаеше от актуализация.
„Изискванията бяха прости от гледна точка на това, че изисквахме дисплеите да бъдат надеждни, лесни за използване, лесни за свързване и актуални. Те също така трябваше да подобрят изживяването на учениците при обучението.“

РЕШЕНИЕ:
Krome Technologies препоръча Optoma като най-подходящото решение за цялата функционалност, изисквана от училищата.
Бяха организирани демонстрация на продукти и финансиране, за да се гарантира, че екраните и визуализаторите ще поддържат нуждите на училището.
Мартин Кент, бизнес мениджър за Krome Technologies, казва: „След демонстрацията и финансирането беше ясно, че дисплеите имат всички функции, които учителите и учениците изискват.
„От търговска гледна точка това беше отлично решение за завършване на цялостна актуализация на технологиите; дотолкова, че от първоначалните 10 дисплея, които предложихме, тръстът реши да направи цялостно опресняване с помощта на Optoma.“

РЕЗУЛТАТИ:
В различните отдели и училища интерактивните дисплеи и документни камери - визуализатори Optoma се възприемат и използват по нови и вълнуващи начини.
Бен Тинклер, директор на науките, използва дисплеите свързани с визуализатора DC350. Той обяснява: „Ние използваме визуализаторите в науката, за да направим изживяването в малък мащаб наистина видимо за учениците, това е много по-добре, отколкото да се опитвате да накарате класа да бъде събран около катедрата за демонстрация и всеки може ясно да види за какво говоря по време на експериментите.“
„Визуализаторът също е чудесен инструмент за споделяне на примери за работа на ученици или моделиране на отговори на изпитни въпроси.“
„Оборудването е наистина бързо и лесно за настройка, така че подготовката не отнема време, ако решите да го използвате в урока си.“
Синът на Дейв е ученик в гимназията. Дейв казва: „Говорих много със сина си. Това е значителна инвестиция, така че исках да знам как се чувстват учениците.“
„Той е много щастлив и казва, че класната стая е по-интерактивна, защото могат да отидат до дисплея и да си взаимодействат с функцията за разделен екран.“
„Той също каза, че са доволни от по-добрите високоговорители на новите дисплеи.“
„Виждам, че учениците използват QR кода често, за да отразяват урока на дисплея на Optoma директно на своите iPad устройства.“
„Въпреки това, ние блокирахме учениците от споделяне на екрани, за да избегнем проблеми. Това беше лесно и както можете да си представите, много необходимо в училище, където учениците са технически грамотни.“
Учителите също възприеха новата технология, добави Дейв: „Те използват интерактивните дисплеи повече от всякога. Много е лесно да взаимодействате с екраните с помощта на стилуси. И екраните са много надеждни.“
„Функцията за анкета е много полезна за събиране на незабавни отговори. А хронометърът е друга удобна функция.“
„В миналото използвахме Apple TV. Сега учителите използват приложението AirShare на дисплеите, за да прехвърлят своите планове за уроци на екраните – това е по-надеждно, по-лесно за изпълнение и най-важното спестява много време, тъй като всичко необходимо се получава с натискане на един бутон!“
„Технологията се възприема. Беше предизвикателна година за всички; с добавянето на хибридно обучение имаше много за учене.“
„Сега има разбиране как технологията може да подобри класната стая и всички се й наслаждават.“


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори