Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Пет въпроса, които да зададете, при избора на интерактивен дисплей

23 Февруари 2022 г.
Пет въпроса, които да зададете, при избора на интерактивен дисплей
Предлагат се много марки и модели, така че може да бъде предизвикателство да изберете кой интерактивен дисплей е най-подходящ за вашата класна стая. Преди да вземете решение, задайте си тези пет въпроса:
1. Колко лесен е за използване?
Обучението може да бъде скъпо упражнение, да не говорим за логистичния кошмар. Тъй като смените на персонала се случват често и заместващите учители редовно преподават от класни стаи, с които не са запознати, е жизненоважно техниката в класната ви стая да е лесна за използване.
Има ли обучителни видеоклипове? Има ли ръководство за употреба? Интерфейсът интуитивен ли е? Това са всички въпроси, които трябва да зададете, когато купувате нова технология за вашето училище. Най-добрият начин е да поискате да изпробвате продукта. Повечето реномирани производители и техните представители разполагат с демонстарционни дисплеи, така че вашите учители да могат да ги тестват.

2. Можете ли да използвате съществуващите си ресурси?
Една от основните причини учителите да не искат да променят марката е, че са свикнали да използват определен софтуер и всичките им ресурси за уроци са създадени с помощта на тази платформа. Подготовката на съдържание е най-важното нещо, което учителите правят извън учебните часове, и може да отнеме много време.
Важно е да разберете дали избрания от вас екран има софтуер, който е съвместим с текущата ви настройка. Някои софтуери ще ви позволят да отваряте файлове на интерактивна бяла дъска, Smart файлове, Promethean файлове и т.н. Проверете с производителя и дистрибутора какво може да прави техния софтуер. Може да бъде толкова лесно да отворите стария си файл и той незабавно ще се преобразува, без да губи каквато и да е функционалност.

3. Готов ли е за дистанционна работа?
През последните две години всички свикнахме да работим дистанционно и трябва да сме готови това да се случи отново в бъдеще. Тъй като учителите и учениците трябва да се изолират у дома, жизненоважно е вашата технология да може да поддържа смесена класна стая.
Можете ли да запишете урока с аудио? Можете ли да отваряте файлове от облачни устройства? Можете ли да се интегрирате с Google Classroom или Microsoft 365 for Education? Можете ли да зададете домашна работа директно от дисплея? Помислете как сте преподавали по време на изолацията и се уверете, че вашият избор работи с новата ви технология.

4. Насърчава ли сътрудничеството?
Учениците са по-ангажирани, когато участват в процеса на обучение активно. Независимо дали това означава излизане на предния екран на класа или взаимодействие с екрана чрез отделни таблети/iPad или лаптопи/Chromebook.
Изборът на интерактивен дисплей, който е агностичен, е от решаващо значение – това означава, че той ще работи с всяко устройство и всяка мрежа. Това е особено важно при средното и висшето образование, където учениците са по-склонни да носят собствените си устройства. Дисплеят трябва да може да споделя съдържание от всяко устройство, включително Android, Apple, Chrome и Windows.
Проверете как работи споделянето на екрана на избрания от вас интерактивен екран. Агностичен ли е? Трябва ли да изтеглите приложение? Безопасно ли е? Можете ли да споделяте съдържание и по двата начина? Споделя ли аудио, видео и докосване?

5. Колко лесно се управлява от ИТ отдела?
Инсталирането на софтуер и приложения, актуализиране на фърмуера и синхронизиране на екрани с централна платформа за съобщения не трябва да се извършват в клас от учителя. В идеалната ситуация ИТ отделът управлява всичко това дистанционно.
Важно е да изберете технология, която може да се свърже с централизирана платформа, където устройствата могат да се управляват дистанционно. Това ще спести времето на учителя, а също и на ИТ отдела.


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори