Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Наука с виртуална реалност ClassVR – Космос (ученическа възраст 9-10)
01 Септември 2020 г.
„Този урок е замислен като начален за темата, така че не са необходими предварителни знания, въпреки че повечето ученици ще основно разбиране за Слънчевата система и гравитацията.
Урокът би се вписал добре в схема на работа, която се фокусира върху изследването на космоса, разбирането на Слънчевата система и / или сравняване на размера, скоростта и формите (като геометричен фокус в математиката). "
Греъм Бауман - Консултант по образователни технологии
Учебни цели:
Разбиране на връзката между Земята, Луната, Слънцето и други планети в Слънчевата система, включително размера и свойствата им.
Придобиване на разбиране за съществуващите гравитационни сили и как те са свързани със Слънчевата система и Млечния път.
Практическа сесия:
Сесията започва в обслужващо съоръжение в космическия център Кенеди на НАСА. Учениците са помолени да се огледат и да помислят къде биха могли да бъдат, защо всички са облечени в специално облекло и какъв може да е големият сребърен предмет. След това децата гледат 360-градусово видео на изстрелване на ракета, което дава чудесна представа за размерите на ракетата и на тягата, необходима за напускане на гравитационното привличане на Земята. След изстрелването класът пристига в Международната космическа станция. Учениците са помолени да помислят с какви трудности биха се сблъскали астронавтите и са натоварени да намерят колкото се може повече модификации, направени в подкрепа на екипажа за живот в Космоса. След това излизат в дълбокия космос и поглеждат назад, за да видят невероятната гледка към Земята, Луната и Слънцето в далечината. Тук обсъждат относителните размери на обектите и как масата влияе на гравитационното привличане. В този момент класът гледа наистина вдъхновяващо и емоционално видео, наречено One Strange Rock, в което научава повече за това какво е да живееш на борда на Международната космическа станция, пътуваща със 17 000 mph около Земята. Накрая изследват изображенията на Слънчевата система и Млечния път, за да добиятпредстава колко малка и незначителна е в действителност Земята.
Влияние върху обучението:
Учениците бяха масово ангажирани от това преживяване. Освен че откриха информация от сесията, те си тръгнаха с още повече въпроси, отколкото отговори! Това поставя чудесно начало за последващи уроци, изследващи темата по-подробно.
Урокът би се вписал добре в схема на работа, която се фокусира върху изследването на космоса, разбирането на Слънчевата система и / или сравняване на размера, скоростта и формите (като геометричен фокус в математиката). "
Греъм Бауман - Консултант по образователни технологии
Учебни цели:
Разбиране на връзката между Земята, Луната, Слънцето и други планети в Слънчевата система, включително размера и свойствата им.
Придобиване на разбиране за съществуващите гравитационни сили и как те са свързани със Слънчевата система и Млечния път.
Практическа сесия:
Сесията започва в обслужващо съоръжение в космическия център Кенеди на НАСА. Учениците са помолени да се огледат и да помислят къде биха могли да бъдат, защо всички са облечени в специално облекло и какъв може да е големият сребърен предмет. След това децата гледат 360-градусово видео на изстрелване на ракета, което дава чудесна представа за размерите на ракетата и на тягата, необходима за напускане на гравитационното привличане на Земята. След изстрелването класът пристига в Международната космическа станция. Учениците са помолени да помислят с какви трудности биха се сблъскали астронавтите и са натоварени да намерят колкото се може повече модификации, направени в подкрепа на екипажа за живот в Космоса. След това излизат в дълбокия космос и поглеждат назад, за да видят невероятната гледка към Земята, Луната и Слънцето в далечината. Тук обсъждат относителните размери на обектите и как масата влияе на гравитационното привличане. В този момент класът гледа наистина вдъхновяващо и емоционално видео, наречено One Strange Rock, в което научава повече за това какво е да живееш на борда на Международната космическа станция, пътуваща със 17 000 mph около Земята. Накрая изследват изображенията на Слънчевата система и Млечния път, за да добиятпредстава колко малка и незначителна е в действителност Земята.
Влияние върху обучението:
Учениците бяха масово ангажирани от това преживяване. Освен че откриха информация от сесията, те си тръгнаха с още повече въпроси, отколкото отговори! Това поставя чудесно начало за последващи уроци, изследващи темата по-подробно.
Етикети
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори