Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Наука с виртуална реалност ClassVR– Усетете обстановката (ученическа възраст 8-10).
28 Май 2020 г.
Начално училище Trevilians, Луиза, Вирджиния, САЩ
Използвайки виртуалната реалност с ClassVR, учениците успяха да проучат и опишат места, които повечето никога няма да получат възможността да видят лично. Тази ваканция в час помогна на учениците лесно да опишат обстановка, като използват сензорни думи. Децата научиха значението на писменото описание на обстановката, така че читателите да могат по-добре да визуализират историята им
Учебни цели:
Използвайки виртуалната реалност с ClassVR, учениците успяха да проучат и опишат места, които повечето никога няма да получат възможността да видят лично. Тази ваканция в час помогна на учениците лесно да опишат обстановка, като използват сензорни думи. Децата научиха значението на писменото описание на обстановката, така че читателите да могат по-добре да визуализират историята им
Учебни цели:
- Идентифициране на сетивни думи, които описват гледки, миризми, звуци и вкусове.
- Опознаване как сетивните думи допринасят за текста.
- Създаване на визуални / устни предстаяния на текста, идентифициращи конкретни описания.
Практическа сесия
В деня преди урока учениците изследваха сетивата и заедно създадоха базова диаграма на сетивни думи от опита им, думи, които биха могли да използват в дейността. Започнаха от урока по VR, като прегледаха какви са сетивните думи, като се върнаха към базовата диаграма и обсъдиха защо тези думи са важни. След като учениците се разделиха по двойки, партньорът, който първи ще започне с очилата Class VR (партньор 1), на случаен принцип избра карта за локация на VR от купчината. Той не трябваше да споделят местоположението с партньора си, тъй като по-късно партньорът трябваше да го познае по тяхното описание. Първият съотборник имаше три минути да сложи очилата и да опише местоположението, използвайки сетивни думи. Партньорът, който не беше във виртуалната реалност (партньор 2), записваше тези описания на графичен органайзер. Графичният органайзер включваше и въпроси, които биха помогнали да помогнат за сетивата, които са трудни за описание. Когато трите минути изтекоха, партньор 2 имаше още три минути, за да начертае картина на местоположението, използвайки описанието на партньор 1. Преди да смени заданията, партньор 2 сподели картината си с партньор 1 и отгатна местоположението. След това партньор 2 проучи VR местоположението, докато партньор 1 добави нови бележки към графичния органайзер. Когато изтече времето на партньор 2, учениците размишляваха върху опита и как са се справили. Те разгледаха картината, която партньор 2 нарисува и обсъдиха какви описания могат да бъдат добавени или променени, за да се подобри представянето на местоположението. Екипите също споделиха своя опит с останалите от класа. Като разширение, учениците работиха с партньора си, за да създадат разказвателна история с тяхната обстановка и трябваше да включат сетивни думи от своя графичен органайзер.
Влияние върху обучението
Учениците бяха ангажирани и силно заинтересовани от изследването и ученето. Упражнението им помогна също да се подкрепят един друг, защото работеха за постигане на обща цел. Децата работеха и върху своите комуникационни умения, докато си сътрудничиха с партньора си. Опитът с виртуална реалност ClassVR предостави автентична възможност да се опише обстановка, като се използват нови думи. Тъй като учениците бяха „удивени“ от пейзажа, те нямаха търпение да споделят своето описание и думите дойдоха лесно. Освен това по време на този урок имаше много по-високо ниво на участие и фокус от това, което постигаха на предишните уроци.
В деня преди урока учениците изследваха сетивата и заедно създадоха базова диаграма на сетивни думи от опита им, думи, които биха могли да използват в дейността. Започнаха от урока по VR, като прегледаха какви са сетивните думи, като се върнаха към базовата диаграма и обсъдиха защо тези думи са важни. След като учениците се разделиха по двойки, партньорът, който първи ще започне с очилата Class VR (партньор 1), на случаен принцип избра карта за локация на VR от купчината. Той не трябваше да споделят местоположението с партньора си, тъй като по-късно партньорът трябваше да го познае по тяхното описание. Първият съотборник имаше три минути да сложи очилата и да опише местоположението, използвайки сетивни думи. Партньорът, който не беше във виртуалната реалност (партньор 2), записваше тези описания на графичен органайзер. Графичният органайзер включваше и въпроси, които биха помогнали да помогнат за сетивата, които са трудни за описание. Когато трите минути изтекоха, партньор 2 имаше още три минути, за да начертае картина на местоположението, използвайки описанието на партньор 1. Преди да смени заданията, партньор 2 сподели картината си с партньор 1 и отгатна местоположението. След това партньор 2 проучи VR местоположението, докато партньор 1 добави нови бележки към графичния органайзер. Когато изтече времето на партньор 2, учениците размишляваха върху опита и как са се справили. Те разгледаха картината, която партньор 2 нарисува и обсъдиха какви описания могат да бъдат добавени или променени, за да се подобри представянето на местоположението. Екипите също споделиха своя опит с останалите от класа. Като разширение, учениците работиха с партньора си, за да създадат разказвателна история с тяхната обстановка и трябваше да включат сетивни думи от своя графичен органайзер.
Влияние върху обучението
Учениците бяха ангажирани и силно заинтересовани от изследването и ученето. Упражнението им помогна също да се подкрепят един друг, защото работеха за постигане на обща цел. Децата работеха и върху своите комуникационни умения, докато си сътрудничиха с партньора си. Опитът с виртуална реалност ClassVR предостави автентична възможност да се опише обстановка, като се използват нови думи. Тъй като учениците бяха „удивени“ от пейзажа, те нямаха търпение да споделят своето описание и думите дойдоха лесно. Освен това по време на този урок имаше много по-високо ниво на участие и фокус от това, което постигаха на предишните уроци.
Етикети
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори