Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Физика с виртуална реалност ClassVR – Великолепна пустош (ученическа възраст 9-13)
16 Септември 2020 г.
„Красота, красота, великолепна пустош“ е описанието на Бъз Олдрин за усещането на лунната повърхност. То не е толкова популярно, като „Една малка стъпка на човек – един огромен скок за човечеството“ на Нийл Армстронг.
„Като дете наблюдавах кацането на Луната и изпитвах страхопочитание към астронавтите, подскачащи по повърхността на Луната, привидно без усилие и с такава грация (със случайни премеждияия). Това мощно преживяване ме накара да се запитам какво се случва. Защо ходеха така? Когато създадохме първото си лунно VR изживяване с пълна физическа емулация, нямах търпение да изживея своя виртуален момент на Луната! Сега нека разберем защо нещата са толкова различни на лунната повърхност и какво би било да се разхождаме по планетите от нашата Слънчева система!" Фил Бирчинал, Inspyro
Учебни цели:
Разбиране на разликата между маса и тегло.
Разбиране на взаимовръзката между гравитация и тегло.
Изчисляване на теглото в нютони (N).
Практическа сесия:
Виртуална разходка по лунната повърхност с ClassVR Space Adventures, или LunarVR. Разговор с учениците за това как става придвижването по повърхността и колко различна е тя. децата трябва да бъдат запознати с разликата между теглото и масата, както и връзката между гравитацията и теглото. Теглото е сила, основана на ефекта на гравитацията върху масата на обекта. Теглото се измерва в нютони (N). Силата на гравитационното поле на Земята е 10, докато на Луната е 1,6. Теглото в нютони може да бъде изчислено чрез умножаване на масата (в кг) по силата на гравитационното поле (N / kg). Учениците трябва да изследват силата на гравитационното поле на всички планети в Слънчевата система, за да открият теглото си в нютони на всяка от тях. Освен това те могат да настроят симулатор на CoSpaces, използвайки физическия двигател, за да променят масата и гравитацията, като отбелязват ефектите върху обектите.
Влияние върху обучението:
Виртуална реалност ClassVR позволява на учениците да облекат виртуален скафандър и да ходят по стъпките на Армстронг и Олдрин. Възможността да изпита нещо необичайно има мощен ефект върху учащите. Вълнението и привличането на това преживяване могат да създадат силно желание да научат повече и да продължат това обучение. Възможността за създаване на виртуална среда в CoSpaces и промяна на гравитацията и масата добавя допълнителен завладяващ слой. Дейности като тази, комбинация от подходи, обхващащи науката (физика), изчислителната техника и математиката, се съчетават в споделения опит на учениците, които току-що са "ходили на Луната".
„Като дете наблюдавах кацането на Луната и изпитвах страхопочитание към астронавтите, подскачащи по повърхността на Луната, привидно без усилие и с такава грация (със случайни премеждияия). Това мощно преживяване ме накара да се запитам какво се случва. Защо ходеха така? Когато създадохме първото си лунно VR изживяване с пълна физическа емулация, нямах търпение да изживея своя виртуален момент на Луната! Сега нека разберем защо нещата са толкова различни на лунната повърхност и какво би било да се разхождаме по планетите от нашата Слънчева система!" Фил Бирчинал, Inspyro
Учебни цели:
Разбиране на разликата между маса и тегло.
Разбиране на взаимовръзката между гравитация и тегло.
Изчисляване на теглото в нютони (N).
Практическа сесия:
Виртуална разходка по лунната повърхност с ClassVR Space Adventures, или LunarVR. Разговор с учениците за това как става придвижването по повърхността и колко различна е тя. децата трябва да бъдат запознати с разликата между теглото и масата, както и връзката между гравитацията и теглото. Теглото е сила, основана на ефекта на гравитацията върху масата на обекта. Теглото се измерва в нютони (N). Силата на гравитационното поле на Земята е 10, докато на Луната е 1,6. Теглото в нютони може да бъде изчислено чрез умножаване на масата (в кг) по силата на гравитационното поле (N / kg). Учениците трябва да изследват силата на гравитационното поле на всички планети в Слънчевата система, за да открият теглото си в нютони на всяка от тях. Освен това те могат да настроят симулатор на CoSpaces, използвайки физическия двигател, за да променят масата и гравитацията, като отбелязват ефектите върху обектите.
Влияние върху обучението:
Виртуална реалност ClassVR позволява на учениците да облекат виртуален скафандър и да ходят по стъпките на Армстронг и Олдрин. Възможността да изпита нещо необичайно има мощен ефект върху учащите. Вълнението и привличането на това преживяване могат да създадат силно желание да научат повече и да продължат това обучение. Възможността за създаване на виртуална среда в CoSpaces и промяна на гравитацията и масата добавя допълнителен завладяващ слой. Дейности като тази, комбинация от подходи, обхващащи науката (физика), изчислителната техника и математиката, се съчетават в споделения опит на учениците, които току-що са "ходили на Луната".
Етикети
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори