Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Роботи за образованието Fable: Как да започнем да въвеждаме STEM в класната стая тази година?

12 Юни 2019 г.
Роботи за образованието Fable: Как да започнем да въвеждаме STEM в класната стая тази година?
Разбираме, че интегрирането на STEM в класната стая може да звучи обезсърчително, ако вече не сте започнали и не знаете откъде да започнете.
Преди да проучим как можем да приложим STEM, нека да повторим какво означава STEM:
STEM означава наука, технология, инженерство и математика. Ние всички преподаваме наука и математика, но STEM добавя технология и инженерство в уравнението, за да преподава „умения от 21-ви век“ или инструменти, които учениците трябва да имат, ако искат да успеят на работното място на „бъдещето“.


Идеята е, че за да бъдат подготвени за работа и да се конкурират с ученици от различни части на света, учениците трябва да могат да решават проблеми, да намират и използват доказателства, да си сътрудничат по проекти и да мислят критично. Тези умения и мисленето, което върви с тях, се преподават в предметите STEM.
Така че сега знаем какво е STEM. Откъде да започнем?
Ако вече сте поръчали комплекта за класна стая на Fable, лесно можете да започнете с безплатния план за уроци.
Някои идеи за прилагане на STEM в класната стая:
1. Прилагане на STEM в основния учебен план - Възможно е да се интегрира STEM в текущата учебна програма, като се използват устройства като роботизирани комплекти. Например: Математика - нека децата излязат с предмет, който да продадат. Използвайте фалшиви пари и им дайте един час да го продадат. Нека опитат купуване, продажба, бартер и търговия. Това съчетава математически и социални умения.
2. Заделете време - В допълнение към интегрирането на STEM в основната учебна програма, отделянето на време извън основните предмети осигурява идеална отправна точка за STEM. Когато сме преднамерени да намерим време, за да позволим на децата да правят неща, това води до автентична ангажираност по темите на STEM. Това може да бъде в урок, между сроковете, след училище, лятното училище, образованието в общността или дори в събитие за ученици и родители.
3. Ако имате съмнения, започнете с малко - изберете урок или тема, които вече правите и просто го модифицирайте малко, за да бъде по-скоро задача или въпрос, които учениците трябва да решат.
4. Посетете училища, които вече го правят добре.
5. Опитайте с инструменти като роботиката – тя е чудесен начин учениците да се научат как да кодират, което ги ангажира да развиват своите умения в критичното мислене, творчеството, сътрудничеството и иновациите.





Винаги помнете, ако не върви така, както сте планирали, използвайте го и като урок. STEM е всичко за опити и грешки. Учениците учат точно толкова, може би дори повече по време на провали!
 


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори