Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Училище от Аризона използва решение с интерактивни дисплеи Newline Interactive RS+.

10 Май 2022 г.
Училище от Аризона използва решение с интерактивни дисплеи Newline Interactive RS+.
Училище от Аризона използва решение с интерактивни дисплеи Newline Interactive RS+.
Horizon High School, Аризона интегрира интерактивни тъч дисплеи Newline RS+, Cast и Broadcast в комбинация с DisplayNote Apps за подобряване на обучението и сътрудничеството в хибридна класна стая.

Въведение
За Рейчъл Принс, учител по литература в Horizon High School, радостта от преподаването е връзката с учениците; този момент по време на урок, когато можете да видите как това, което казвате или показвате, се разбира от вашите ученици. Тези моменти бяха мигновени, Рейчъл говореше по тема или идея и докато я казваше, можеше да види дали се разбира или, което е по-важно, не се разбира. Когато COVID-19 избухна в целия свят през март 2020 г., образователният сектор внезапно беше преобърнат от ограниченията за физически събирания в много страни. Класната стая се премести онлайн, като много преподаватели разчитаха на инструменти за видеоконферентна връзка, за да изпълняват нормалните си преподавателски практики.

Предизвикателството
Тъй като хибридното обучение стана норма последните 2 години, тези моменти на връзка в класната стая станаха по-редки и все по-трудни за постигане. С 25% от 40-те ученици на Рейчъл, които учат от вкъщи, пред ефективното обучение имаше повече бариери от всякога. Въпреки физическото разстояние, имаше и очакване уроците да се преподават по същия начин в класната стая и у дома. За да преодолее тези предизвикателства, класът от използваше Google Meet за видео и аудио и макар решението да работи добре, липсваха правилните инструменти за двупосочно споделяне на съдържание. Рейчъл създаде свое решение, като насочи уеб камерата си към дъската, но това донесе със себе си своите проблеми:
Сигурност, че уеб камерата е настроена под правилния ъгъл, за да заснема целия екран.
Непрекъснато накланяне на камерата нагоре, след това отново надолу, нарушавайки урока.
Учениците у дома не могат да четат какво има на дъската.
Имаше и друг голям проблем с тази хибридна настройка: ако камерата се използваше за дъската, учениците не можеха да я видят. Освен това беше еднопосочна система; нямаше начин учениците да споделят и да допринесат за работата си в класа. Тези проблеми се задълбочаваха от ресурсите и настройките в домовете на децата:
Бъглив Wi-Fi
Състезание за устройства с родители, работещи от вкъщи
Не достатъчно устройства

Решението
Училището въведе интерактивни дисплеи Newline RS+ в своите класни стаи, които бяха оборудвани с инструменти за сътрудничество Newline Cast и Broadcast. Използван заедно с приложенията за безжично споделяне на DisplayNote, Cast позволява безжично споделяне на екрана към основния дисплей (в този случай Newline Interactive Display) от всяко устройство на всяко място. Broadcast позволява споделяне на екрана един към много, така че Рейчъл да може да прехвърли екрана си на устройствата на своите 40 ученици.






Рейчъл Принс обяснява:
Тези решения бяха спасителен пояс за мен и моите колеги. С Broadcast не е нужно да се притеснявам дали всички виждат едно и също съдържание – знам, че каквото и да е на дъската, се гледа от децата в стаята и извън стаята; няма нужда да се питам дали всеки може да види това, което виждам аз. Няма повече въпроси от ученици, които ме молят да покажа нещо отново.
Нейните ученици също използват приложението DisplayNote, за да споделят съдържание обратно в стаята – това може да са мултимедийни презентации, върху които работят, екипни проекти или индивидуални задачи. Фактът, че децата могат да споделят свободно, направи класа също толкова ангажиращ, сякаш всички са в една и съща стая. Разстоянието няма значение.
Рейчъл обича набора от приложения DisplayNote, защото каквато и да е вашата Wi-Fi настройка, каквото и да е устройството ви, както у дома, така и в училище, можете да се свържете и да представите. Newline Cast и Broadcast са инструментите, които държат всички заедно; това е надежден канал за комуникация за целия клас. Рейчъл отбелязва лекотата на използване за ученици, които се присъединяват към сесията от собствените си лични устройства:
Присъединяването е лесно; всичко, което децата трябва да направят, е да отидат на уеб страницата на DisplayNote, за да се присъединят. Моите ученици обичат приложенията за IOS и Android. Всички те имат свои телефони, които могат да използват за свързване и представяне на работата си. Това е технология, която е позната и достъпна.

Резултати
Преди DisplayNote класът силно разчиташе на работа с хартиени копия, които Рейчъл трябваше да подготви и раздаде. Предвид хибридното обучение и факта, че не всеки ученик има достъп до принтер у дома, трябваше по-добро решение. Този метод на работа е трансформиран от Cast and Broadcast. Споделянето на екрана един към много и прехвърлянето обратно към главния дисплей поддържа всички на една и съща страница (без хартия!). С инсталираните Cast и Broadcast в класната стая, Рейчъл очаква с нетърпение да може да:
Контролира кой споделя екрана си с режима на модератора на Cast
Преглежда на работата на до четирима ученици на главния дисплей едновременно с Grid View
Представя и анотира едновременно

В допълнение към по-доброто преподаване на уроци, Рейчъл също така забеляза, че Newline Cast прави учениците й по-уверени:
Те стават все по-ангажирани, Cast наистина помогна с екипните презентации. Те бяха много трудни за организиране в хибриден модел, но с приложенията на DisplayNote станаха лесни – всеки екип прави ред и споделя екрана. Възможността за множество презентатори позволява на всеки член на екипа да представя своята част от презентацията.


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори