Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Виртуална реалност ClassVR в училище Катрин Уорингтън (ученическа възраст 11-16г).

31 Май 2023 г.
Виртуална реалност ClassVR в училище Катрин Уорингтън (ученическа възраст 11-16г).
Училището Катрин Уорингтън в Харпенден, Англия увеличава ангажираността в класната стая с ClassVR.
Разговаряхме с Дани Кейн, ИТ специалист в училище Катрин Уорингтън, за това как те пленяват и ангажират учениците с виртуалната реалност.

Защо виртуална реалност?
Защо училище Катрин Уорингтън въведе VR? Ангажираност! Персоналът искаше да привлече вниманието на учениците и наистина да ги потопи в темите – и ClassVR беше идеалният инструмент за постигане на това.
„Когато училището за първи път започна с VR, целта беше да помогнем на учениците да се включат в уроците и да създадем различен начин на учене. Различно от видеоклип в YouTube или изображение в презентация на PowerPoint. Нов начин на учене, който напълно ангажира учениците и точно това направи ClassVR!“

Ангажираност!
Въпреки че се стремяха да подобрят ангажираността, Дани и другите служители бяха изненадани колко точно са ангажирани техните ученици с ClassVR! Чрез интегрирането на VR & AR в уроците, учителите могат да гарантират, че учениците са развълнувани да учат и са напълно ангажирани с всяка тема.
„Ангажираността, която постигнахме беше просто невероятна. Когато самият аз бях ученик в гимназията, никога не съм имал толкова много технологии. Да видите как учениците действително преживяват VR и да чуете техните реакции, това е невероятно усещане, защото знаете, че те са развълнувани от урока. Те ще се включат, ще бъдат ангажирани. Има толкова добро въздействие!“

Подкрепа на учителите в класната стая
Като ИТ специалист в училище, Дани обикновено подпомага учителите, докато използват виртуална реалност ClassVR в уроците. Това помага на преподавателите да изградят увереност в технологията, като същевременно ги насърчава да интегрират виртуалната реалност в по-голяма част от своето преподаване.
„Обикновено влизам в урока с VR очилата, само за да съм сигурен, че всичко върви гладко и да дам тази увереност на учителите. Като го управлявам вместо тях и ги подкрепя в урока, това ги прави по-удобни и води до това да резервират ClassVR повече. Така че сега работим с учители, като ги насърчаваме да използват очилата и им показваме невероятните функции на ClassVR. Когато им демонстрирам ресурсите и всички плейлисти на общността, за които можем да се абонираме, те просто казват „уау!“

Клуб за пътуване с виртуална реалност
В края на всеки ден учениците от училище „Катрин Уорингтън“ участват в дейности „ум, тяло и душа“. Като част от тези дейности учениците могат да обиколят света с ClassVR, да посещават далечни страни, да изследват нови култури и много повече.
„Имаме и Период 7, който е по-скоро академичен клуб за ученици в края на деня. Продължава около 30 минути и е шанс за тях да се отпуснат и да обмислят какво са направили този ден. В тези сесии водя учениците по целия свят! Представям много различни плейлисти от различни страни, за да им покажа нови места. Например, водил съм ги в Австралия, в Африка. Взех ги и под морето. Видяха невероятни огромни костенурки, плуващи пред тях, и им хареса! Страхотно е, страхотна ангажираност.“

Обобщение на използването на виртуална реалност
Като планират сесии ClassVR в края на темите, учителите помагат на учениците да обобщят всичко, което са научили! Завладяващите, ангажиращи VR изживявания стимулират запазването на знанията – подпомагат преговора на учениците и дори подобряват средните оценки.
„Очевидно изпитват вълнение от VR, но аз също говорих с учители за въздействието върху успеха. В края на дадена тема някои учители планират урок по VR, за да повторят всичко, което учениците са научили. След като използват ClassVR, те виждат големи промени в оценките и ангажираността по основните предмети. Учениците запомнят повече от темата, защото са по-ангажирани! Това е наистина полезен инструмент за учене.“

Как бихте обобщили ClassVR?
„ClassVR е невероятен ресурс за училищата и наистина помага при ученето. Виртуална реалност ClassVR включва прости и лесни ресурси, които персоналът да използва в уроците, а технологията осигурява учене без стрес!“


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори