Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Мултимедийни проектори Optoma оживяват любими приказни герои на фестивал „Градски легенди“.

17 Май 2019 г.
Мултимедийни проектори Optoma оживяват любими приказни герои на фестивал „Градски легенди“.
Предизвикателство
Като част от Градски легенди, фестивалът на Северните светлини, Absolutely Cultured - организацията на изкуствата Хъл като град на културата на Великобритания за 2018г, искаше да разкаже истории от древна митология, приказки и устна история и да използва сградите, тротоарите, витрините на магазините и извиващите се алеи на центъра на Хъл като страници, на които ще бъдат разказвани тези истории.
Тя възложи на международно признатите творци Дейви и Кристин Макгуайър да трансформират три витрини и да завладеят посетителите с най-обичаните истории на Ханс Кристиан Андерсън като вдъхновение. Инсталациите, озаглавени „Все още живеят“, ще се вникнат в крехките личности на всеки от героите от „Малката русалка“, „Снежната кралица“ и „Царя“ (от приказката Новите дрехи на царя).
Всяка витрина, аранжирана, за да постави сцената и да създаде атмосфера, щеше да има манекен като централна точка за всяка история. Един монолог ще даде глас на всеки герой, но прожекцията върху лицата на манекените всъщност ще ги доведе до живот! За да се създаде този ефект бяха необходими надеждни проектори с висока яркост.
В допълнение към монолозите, екипът искаше Кралят да представи представление на живо и да взаимодейства с публиката.
Absolutely Cultured е работил с екипа на Studio McGuire по-рано, когато създава Micropolis - мини метрополис, който възхищава тълпата като част от Hull's UK City of Culture 2017 Acts of Wanton Wonder.


Решение
Инсталациите бяха разкрити в три витрини в центъра на град Хъл при откриването на четиридневния фестивал (29 ноември - 2 декември). По време на фестивала, представянето на Царя беше живо и интерактивно, след което всичките три истории останаха отворени за да се насладят посетителите на предварително записаните монолози всяка вечер до 6 януари 2019 година.
Всеки прозорец използваше два EH200ST късофокусни проектора с допълнителен късофокусен ултра мобилен проектор ML750ST за лицето на Царя.
Местни актьори, Рик Блънд и Джак Чембърлейн се редуваха да седят зад сцената с микрофон и монитор, на който скрита камера показва зрителите. Лицата им бяха насочени към голите мъжки манекени и гласовете им се озвучаваха от високоговорителите и те взаимодействаха с публиката, за да донесат истинска представа за жив манекен. Витрината позволяваше на публиката хумористично да изследва мотивацията и убежденията на Царя.
Кристин каза: Преди никога не сме правили прожекция на живо лице, така че трябваше да изработим най-добрата технология за това. И Рик, и Джак не трябваше да държат главите си твърде неподвижно, тъй като към шлема на главите им, беше прикрепена малка екшън камера. Тази настройка гарантира, че те не са твърде ограничени в изразяването и движенията си. Могат да движат главите си и малката камера да се движи с тях и да държи лицата им правилно позиционирани.
Ко-дизайнер и местен художник, Анна Бийн, проектира графиките за стените и създаде цветни беседки около русалката, и печелилия награди драматург Ричард Хърфорд се присъедини към екипа, за да напише монолога на Снежната кралица, текстовете на русалката и кралския монолог, който актьорите използват за импровизация и взаимодействие с публиката. Те се пускаха през външните високоговорители заедно с видеосъдържанието, прожектирано върху лицата на манекените.
Гласът и лицето, прожектирани върху Малката русалка и Снежната кралица, принадлежаха на Кристин, а песента на русалката „Не друго слово - последната песен на малката русалка“ бе композирана и изпята от Мишел Ийтън. Процесът включваше снимане на лицето на Кристин, разказващо за монолозите и след това за синхронизиране на устните с песента на Мишел за русалката. След това записаното й лице беше нагласено така, че и двете очи и устата да се вписват в чертите на манекените.
Кристин Макгуайър каза: „Истинското предизвикателство за проекта беше да се уверим, че лицата са перфектно картографирани. Ако проекторът за Малката русалка или Снежната кралица се изместеше дори с по-малко от сантиметър, те ставаха наистина грозни, което напълно убива магията на тези два героя, въплъщения на женственост и красота във въображението на повечето хора!
„Ние създадохме съдържанието и използвахме видео софтуер After Effects. С манекените на място, прехвърлихме видеото на медиен плейър, така че да не се нуждае от компютър или софтуер, работещ във фонов режим. "
Тя добави: „Използвахме проекторите Optoma за инсталациите, тъй като те са много гъвкави, надеждни, ярки и малки, а имат отлично качество на изображението.“



Резултати
Urban Legends: Фестивалът на Северното сияние събра артисти от Великобритания и Скандинавия и шест инсталации и се проведе от 29 ноември до 2 декември. Инсталациите на студио Макгуайър, включващи Снежната кралица, Краля и Малката русалка, работеха всяка вечер с предварително записания монолог до 6 януари 2019 година.
Лили Мелор, продуцент на Absolutely Cultured, каза: „Urban Legends: Northern Lights беше най-голямото ни събитие дпсега, с около 60 000 души, посещаващи инсталациите през четиридневния фестивал. Всичките шест инсталации донесоха нещо много по-различно - много от тях мащабни, обхващащи цели сгради или улици - и всички те бяха амбициозни. Студио Макгуайър създаде по-интимни и магически преживявания с наистина творческо използване на прожекцията и невероятно внимание към детайлите във всяка от сцените.
„Реакцията на посетителите на инсталациите беше много положителна. Да можехте да видите лицата на децата, притиснати към стъклото в абсолютна наслада и тълпите, събрани около прозорците, гледайки развоя на историите. Героите бяха чудесни за семействата, тъй като бяха привлекателни и хумористични, но и с по-тъмни нюанси, така че имаше нещо, което да привлича всички. С приказките, които умело представят суетата на героите от приказките, посетителите описват Снежната кралица като очарователна и интерактивна размяна между Краля и публиката като завладяваща и блестяща. Кралят определено беше най-популярният, защото запазихме интерактивността в тайна, беше толкова неочаквано!
„Бяхме толкова доволни, че можехме да продължим трите инсталации за няколко седмици след края на фестивала. Те донесоха живот на тази част на града и оживяваха тази главна пътна артерия през зимния период. "
Бил Джи присъства на събитието и каза: „Хареса ми Краля. Фактът, че това беше жив герой, отново беше нещо съвсем различно за мен. Беше наистина завладяващо да се види качеството на импровизацията между децата и Краля. Който и да го е направил, когато го видях, беше брилянтен!


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори