Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
География с виртуална реалност ClassVR – Подводен свят (ученическа възраст 6-7)
15 Октомври 2020 г.
„Децата завършиха поредица от уроци по книгата „ Охлювът и китът “от Джулия Доналдсън и се фокусираха върху използването на въображаеми прилагателни за описване на сцена.“
„Част работата се основаваше на разширяване на техния речник и използване на синоними, за да се подобри съгласуваността и плавността на тяхното писане.“
Анна О’Конър - училище Беатрикс Потър, Великобритания
Учебни цели:
Умения за използване на прилагателни, за създаване на описание за това, което приказният герой вижда в морето.
Практическа сесия:
В края на последователността на преподаването на „Охлювът и китът“, ученици от 2 клас използваха виртуална реалност ClassVR, за да изследват редица подводни сцени от цял свят. Чрез този опит учениците успяха да приложат в реална обстановка прилагателните, които са създали в предишните си уроци. Децата използваха очилата за виртуална реалност по двойки: партньор А ползваше очилата и казваше на партньор Б какво вижда, партньор Б записваше казаното от А и след това си размениха задачите. Бяхме изумени от това колко лексика могат да използват децата и как надграждат езика, който вече са усвоили. Тъй като децата се бяха потопили в обстановката, за която писаха, установихме, че те са по-способни да приложат новата лексика, която са придобили, например „блещукаща, блестяща вода“, „величествена, голяма акула“. Ключова характеристика в този урок беше способността да насочва вниманието на децата към конкретна точка от сцената. Това позволи на децата да се съсредоточат върху един обект, а учителят да насочи дискусията.
Влияние върху обучението:
Учениците написаха описания на своите изживявания в подводния свят, използвайки лексиката, която бяха подготвили след всяка сесия с виртуална реалност. Класните ръководители коментираха, че са впечатлени от готовността на някои „неохотни писатели“ да използват предизвикателни прилагателни в описанията си и смятат, че класът им разбира по-добре техния речник, защото е състояние да го приложи в реална житейска ситуация. Богатството на писането беше очевидно, след сравнение с подобно описание, направено от учениците, без използването на виртуална реалност ClassVR.
„Част работата се основаваше на разширяване на техния речник и използване на синоними, за да се подобри съгласуваността и плавността на тяхното писане.“
Анна О’Конър - училище Беатрикс Потър, Великобритания
Учебни цели:
Умения за използване на прилагателни, за създаване на описание за това, което приказният герой вижда в морето.
Практическа сесия:
В края на последователността на преподаването на „Охлювът и китът“, ученици от 2 клас използваха виртуална реалност ClassVR, за да изследват редица подводни сцени от цял свят. Чрез този опит учениците успяха да приложат в реална обстановка прилагателните, които са създали в предишните си уроци. Децата използваха очилата за виртуална реалност по двойки: партньор А ползваше очилата и казваше на партньор Б какво вижда, партньор Б записваше казаното от А и след това си размениха задачите. Бяхме изумени от това колко лексика могат да използват децата и как надграждат езика, който вече са усвоили. Тъй като децата се бяха потопили в обстановката, за която писаха, установихме, че те са по-способни да приложат новата лексика, която са придобили, например „блещукаща, блестяща вода“, „величествена, голяма акула“. Ключова характеристика в този урок беше способността да насочва вниманието на децата към конкретна точка от сцената. Това позволи на децата да се съсредоточат върху един обект, а учителят да насочи дискусията.
Влияние върху обучението:
Учениците написаха описания на своите изживявания в подводния свят, използвайки лексиката, която бяха подготвили след всяка сесия с виртуална реалност. Класните ръководители коментираха, че са впечатлени от готовността на някои „неохотни писатели“ да използват предизвикателни прилагателни в описанията си и смятат, че класът им разбира по-добре техния речник, защото е състояние да го приложи в реална житейска ситуация. Богатството на писането беше очевидно, след сравнение с подобно описание, направено от учениците, без използването на виртуална реалност ClassVR.
Етикети
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори